iranestekhdam

ساخت وبلاگ

شب کار ها بخوانند!

برخی از افراد علاوه بر فعالیت روزانه در یک شغل، گاهی اوقات نیز در شغلی دیگر به صورت شیفت شب فعالیت می‌کنند.

مطلب مرتبط: مزایا و معایب شب کاری

برای آنکه بتوانید از عوارض فعالیت در شب در امان باشید می‌توانید از برخی از ترفندهای روانشناسی نیز استفاده کنید.

بر اساس مجله Oxford Joual of Occupational Medicine، وقتی هوا تاریک است، «ساعت بیولوژیکی» در مغز شما هورمون ملاتونین را ترشح می‌کند. شما می‌توانید از این دانش در زمان خواب و فعالیت به نفع خود استفاده کنید.

اگر سر کار هستید و می‌خواهید هوشیار باشید، مطمئن شوید که چراغ‌ها تا حد امکان روشن هستند. این امر به شما کمک می‌کند تا هوشیاری لازم را داشته باشید.
در عوض هنگامی که شیفت شما تمام شد، هنگام بیرون رفتن در نور عینک آفتابی بزنید تا به مغزتان نشانه‌هایی بفرستید که زمان آن رسیده است که بخوابید. این ترفند نیز کمک می‌کند تا زودتر و راحت‌تر به خواب بروید.

سخن پایانی

با توجه به این شرایط اگر شما نیز به این نوع از فعالیت علاقه دارید و یا آن را مناسب با شرایط خود می‌دانید می‌توانید با رعایت نکاتی که در رابطه با این شغل گفته شد و با مراجعه به سایت کاریابی ایران استخدام، در شغل مورد نظر خود فعالیت نمایید.

منبع: شب کاری چیست؟ چگونه با عوارض آن مقابله کنیم؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,شب کاری, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 31 شهريور 1401 ساعت: 12:05

برای افزایش تمرکز در کار چه راه هایی وجود دارد؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که با مشکل عدم تمرکز حین کار مواجهید اصلا نگران نباشید، کافیست تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا راهکارهای افزایش تمرکز در کار را به شما آموزش دهیم.

  • وظیفه‌ای که در حال انجام آن هستید را تغییر دهید:

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از کار زیاد روی یک مورد خاص احساس کنید دیگر مغزتان قفل شده و هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. در مواقع این چنینی بلافاصله کار خود را تغییر دهید و سعی کنید وظیفه دیگری را انجام دهید و بعد از گذشت مدتی که حس کردید ذهن شما توانایی لازم را کسب کرده است به وظیفه قبلی خود برگشته و آن را دامه دهید.

مطلب مرتبط: راه های افزایش تمرکز در کار

  • پیروی از قانون دو دقیقه‌ای:

کارهای کوتاهی را که انجام آن‌ها کمتر از دو دقیقه طول می‌کشد را در ابتدای لیست کارهایتان قرار دهید نه در انتهای آن! اتمام کارهای کوچک باعث کم شدن دغدغه ذهنی و درنتیجه افزایش تمرکز شما خواهد شد. در حالت عکس نگه داشتن آن‌ها برای آخر لیست باعث بزرگ شدن آن در ذهنتان شده و سرعت شما را کمتر خواهد کرد.

شما به عنوان کارجو می توانید آگهی های استخدام در کاریابی مجازی مانند ایران استخدام را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم با پیشنهاد چند روش که برای افزایش تمرکز ثابت شده هستند، به شما در افزایش تمرکز کمک کنیم تا بتوانید راحت‌تر و با کیفیت بهتری در محیط کاری خود فعالیت کنید.

منبع: چگونه تمرکز خود را در کار افزایش دهیم؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,تمرکز در کار, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 13:00

کارمندان برای پیشرفت شغلی خود چه کنند؟

اکنون نوبت به مقوله‌ی پیشرفت شغلی کارمندان می‌رسد. آنها چه نکاتی را باید رعایت کند تا به سرمنزل مقصود خود برسند:

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام کارمند اداری کلیک کنید.

پیش از هرچیز برای نمونه بودن و پیشرفت کردن باید این پند ساده را از گوش خود بیاویزیم که کارمان را به‌خوبی و درستی انجام دهیم. نحوه‌ی انجام کار باید برای خود فرد افتخارآمیز باشد و مدام برای رفع نواقص کاری‌اش بکوشد.

عوامل شایستگی کارمند

  • وی باید سخت کار کند
  • خوش‌زمانی در ورود و خروج
  • تمرکز کافی بر کار و پرهیز از تماس‌های شخصی و پیامک‌های غیرضروری و هرچیزی که کیفیت ساعت کاری را کاهش دهد

ازجمله عواملی خواهد بود که شایستگی کارمند را می‌رساند.

کارمند نمونه کیست؟
حرفه‌ای عمل کردن در هر کاری، جدی و متمرکز و متعهد بودن شخص را نشان می‌دهد و عامل بسزایی در پیشرفت کارمند است. کارمند نمونه و درحال پیشرفت آن کسی است که ابتکار عمل داشته باشد و روش‌های بهتر و کارآمدتر را شناسایی و جایگزین کند. او رئیس خود را در محیط کاری به‌خوبی می‌شناسد و عملکرد خود را به سطح انتظارات و خواسته‌های او نزدیک می‌کند.

مطلب مرتبط: معرفی شغل کارمند اداری و دفتری

عوامل پیشرفت کارمندی کدامند؟
پذیرش انتقاد سازنده، رشد روابط انگیزه‌بخش در محیط کار، یادگیری مدام مهارت‌های جدید، حلال مشکلات بودن، دوری از سخن‌چینی، داوطلبی برای انجام پروژه‌های جدید و آموزش‌ به کارمندان جدید و جوان‌تر نیز از دیگر عواملی است که به پیشرفت کارمندی کمک می‌کند.

منبع: چگونه به پیشرفت شغلی برسیم؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,پیشرفت شغلی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 12:36

وقتی خسته هستید و احتمالا به فرسودگی شغلی مبتلا شده‌اید، مشکلات غیرقابل حل به نظر می رسند، همه چیز تیره به نظر می رسد و تمدید قوا و انرژی کار بسیار دشوار است.

علایم و نشانه های افسردگی شغلی چیست؟

اگر درگیر یکی از علائم زیر شدید، به سرعت در پی رفع آن باشید. این علائم اولیه افسردگی شغلی شامل موارد زیر هستند:

  • جدا شدن از دیگران
  • به تعویق انداختن کارها
  • خوردن بیش از حد
  • استفاده از مواد مخدر یا الکل برای مقابله

  • انداختن تقصیر به گردن دیگران
  • نادیده گرفتن مسئولیت‌های شغلی (دیر آمدن سرکار و زودتر رفتن)
  • افسردگی کاری و نداشتن رضایت از انجام کار
  • افسردگی در محیط کار

مطلب مرتبط: نشانه های کار زیاد و فشار کاری چیست؟

سخن پایانی
اگر هشیار باشد و به علائم و نشانه‌های اولیه فرسودگی شغلی توجه کنید و به طور فعال و روزانه استرس خود را کاهش دهید و در پی تمدد اعصاب خود و بهبود شرایط کاری و زندگی خود باشید، می‌توانید از یک شکست بزرگ در زندگی جلوگیری کنید و الا در صورت نادیده گرفتن آن دیر یا زود افسردگی شغلی گریبانتان را خواهد گرفت.

منبع: افسردگی شغلی چیست و راه‌های درمان آن کدامند؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,افسردگی شغلی,فرسودگی شغلی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 12:47

مزایای ترک شغل و استعفا

ترک شغل در کنار معایبی که گفته شد مزایایی نیز دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • کاهش استرس

حتی اگر شغل شما یک کار پاره وقت باشد، می‌توان گفت زمان زیادی از یک هفته را صرف شغلتان می‌کنید. پس درصورتی که کار و یا محیط کاریتان طوری نباشد که از لحاظ روانی از آن رضایت داشته باشید، می‌تواند سایر جنبه‌های زندگیتان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام پاره وقت کلیک نمایید.

بطور مثال اگر رفتار مدیر مربوطه‌تان شما را آزار دهد، علاوه‌بر اینکه باعث استرس شما می‌شود، تمرکز و خلاقیت شما در کار را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مطلب مرتبط: استعفا و ترک شغل چه معایبی دارد؟

  • فرصت‌های بیشتر برای پیشرفت

فرصت‌های شغلی جدید می‌تواند شرایط پیشرفت شما را هم از نظر مالی و هم از لحاظ کاری فراهم کند. درصورتیکه امکان پیشرفت شما در کار وجود نداشته باشد بطور مثال امکان ارتقا به سمت‌های بالاتر نباشد استعفا از آن می‌تواند به پیشرفتتان کمک کند.

منبع: انواع استعفا کدامند؟ نحوه نوشتن نامه استعفا + نمونه متن استعفا

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,انواع استعفا,مزایای استعفا, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 12:37

اصول مدیریت زمان

اگرچه استراتژی‌های زیادی برای مدیریت زمان وجود دارد، اما برخی از آنها برای هر موقعیتی مناسب و کاربردی هستند.

مطلب مرتبط: اصول مدیریت زمان

این اصول عبارتند از:

  • بفهمید که در حال حاضر وقت خود را چگونه می‌گذرانید.

اگر می‌خواهید مدیریت زمان شخصی خود را بهینه کنید، ابتدا باید بفهمید زمان شما به کجا می‌رود. به عبارتی باید بدانید زمان شما صرف چه کارهایی می‌شود.

برای این کار بهتر است زمانی را که در محیط کار هستید و کارهایی را که انجام در آن اوقات می‌دهید، به مدت یک هفته ثبت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بفهمید بیشترین زمان شما صرف چه کارهایی می‌شود و در چه مواردی اتلاف وقت دارید تا بتوانید بر فعالیت‌هایی تمرکز کنید که بیشترین بازده را به همراه دارند.

برای این کار می توانید جدول مدیریت زمان تهیه کنید.


علاوه بر این شما درک دقیق‌تری نسبت به مدت زمانی که انواع خاصی از کارها به طول می‌انجامد به دست خواهید آورد. این تمرین همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا زمانی از روز که بیشترین بهره‌وری را دارید تعیین کنید.

به این ترتیب، متوجه می‌شوید چه زمانی روی پروژه‌های خود که به بیشترین تمرکز و خلاقیت نیاز دارند، کار کنید.

منبع: اصول مدیریت زمان در محیط کار چیست؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,مدیریت زمان, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 12:37

انواع استخدام

استخدام به زبان ساده یعنی به کارگیری افراد برای انجام کارهایی مشخص در ازای پرداخت مبلغی معین.

  • استخدام پیمانی:

استخدام پیمانی به معنی بستن قرارداد کار به مدت معین بین 1 تا 4 سال کار برای یک کار معین از پیش تعریف شده است. درواقع این نوع قرارداد یک نوع قرارداد موقت طولانی مدت است که می‌تواند تا 10 سال نیز تمدید شود اما اگر به هردلیلی کارگر نتواند رضایت کارفرما را در انجام کار جلب کند قرارداد برای سال‌های دیگر تمدید نمی‌شود.

مطلب مرتبط: استخدام پیمانی چیست؟

این نوع استخدام بیشتر مختص به ادارات دولتی، بانک‌ها و نهادهایی از این قبیل است که با توجه به قوانین استخدام پیمانی در ابتدای استخدام فرد با او قرارداد پیمانی می‌بندند و سپس درصورت رضایت از کار قرارداد وی را به قرارداد رسمی تغیر می‌دهند که مزایای بیشتری نسبت به قرارداد پیمانی دارد.

شما می توانید اگهی های استخدام بانک ها و نهادهایی از این قبیل را در سایت کاریابی مجازی ایران استخدام جستجو کنید و خود را برای ورود به بازار کار آماده سازید.

  • استخدام قراردادی:

استخدام قراردادی یعنی چه؟ این نوع استخدام در ادارات و نهادهای دولتی و همچنین شرکت‌های خصوصی رایج بوده و باتوجه به زمان انجام کار و تعریف‌هایی که برای آن می‌شود به سه دسته تقسیم می‌شود.

منبع: استخدام قراردادی چیست؟ انواع آن کدامند؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام قراردادی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 12:13

بررسی مزایای فریلنسری

فریلنسری مانند سایر شغل ها دارای مزایا و معایبی است. اگر هدف شما استخدام فریلنسر است، باید مزایا و معایب ای شغل را بررسی نمایید.

مطلب مرتبط: فریلنسری چه مزایایی دارد؟

در ادامه به سه مورد از مزایای فریلنسری اشاره کرده ایم:

  • امکان رشد بیشتر

روبرو شدن با چالش‌های پروژه‌های مختلف امکان رشد افراد را فراهم می‌کند. بعلاوه افراد می‌توانند ساعت کاری خود را طوری تنظیم کنند که در کنار آن آموزش هم ببینند.

  • حذف بیمه و مالیات

فریلنسرها بیمه و مالیات پرداخت نمی‌کنند و همه درآمدشان متعلق به خودشان است.

  • کاهش عوامل خطر و آسیب روزانه

فریلنسرها در محیطی که خودشان آن را انتخاب کار می‌کنند و از بسیاری از عوامل خطر و بیماری در امان هستند.

در مسئله پاندمی کرونا نیز بسیاری از کارمندان به‌صورت دورکاری درآمدند تا در خانه کار کنند و از محیط پرخطر دور باشند.

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام کارمند دورکار کلیک نمایید.

منبع: فریلنسر کیست؟ چگونه فریلنس کار کنیم؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام فریلنسر,فریلنسری, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 12:33

تنظیم قرارداد کاری به صورت قانونی باید بر اساس شرایط و مواد موجود در قانون کار باشد. حال ممکن است با خود بگویید این شرایط قرارداد کاری عبارت از چیست؟

شرایط قرارداد کاری
در زیر به بیان چند مورد از مهم‌ترین شرایط در نظر گرفته شده از طرف قانون کار برای قرارداد کاری می‌پردازیم.

  • طبق ماده ۸ قانون کار، اگر قرار باشد شرایط جدیدی در قرارداد منظور شود، نباید برای کارگر امتیازاتی کمتر از قوانین مقرر شده قبل داشته باشد.
  • بر اساس ماده ۹، برای اطمینان از درستی قرارداد، لازم است به عنوان اولین نکته، مورد قرارداد، مشروعیت داشته باشد. مشخص بودن موضوع قرارداد و ممنوعیت نداشتن طرفین به صورت قانونی و شرعی از تصرف اموال و انجام کار مورد نظر از شروط بعدی قرارداد خواهد بود.

  • بر اساس ماده ۱۰ قانون کار، نیاز است در متن قرارداد کاری بین کارگر و کارفرما، همه موارد و شرایط به صورت واضح بیان شود.
    به عنوان مثال، نوع وظیفه کارگر، میزان حقوق، ساعات کاری، تعطیلات و مرخصی، محل انجام کار، تاریخ تنظیم قرارداد و غیره نمونه‌هایی از موارد قابل ذکر در قرارداد هستند.

نتیجه گیری
پیشنهاد میکنیم قوانین مربوط به کار و استخدام در سازمان ها و مراکز دولتی و غیر دولتی را در سایت کاریابی ایران استخدام مشاهده نمایید.

منبع: قرارداد کار چیست؟ آشنایی با انواع قرارداد کار

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : انواع قرارداد کار,کار,کاریابی,ایران استخدام,استخدام, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 12:26

فناوری ارتباطات باعث شده است تا علاوه بر انجام برخی از مشاغل از راه دور و یا در خانه، مشاغل نوظهور خانگی نیز تعریف شوند.

مشاغل نوظهور خانگی
مشاغل نوظهور خانگی را می‌توان مشاغلی دانست که فرد می‌تواند آنها خارج از محیط کار و در خانه انجام دهد. این مشاغل عمدتا از طریق ارتباطات فرد شاغل با کارفرما از طریق ارتباطات مجازی صورت می‌گیرد.

شغل های نوظهور خانگی از نظر شکلی تقریبا شبیه مشاغل دورکاری هستند. قبلا به مشاغل دورکاری پرداخته ایم و در مورد مزایا و سختی های این مشاغل به تفضیل صحبت کرده ایم.

شما می توانید آگهی های استخدام دورکاری را در کاریابی مجازی مانند ایران استخدام مشاهده نمایید.

چند مورد از مشاغل نوظهور خانگی
در میان مشاغل نوظهور خانگی می‌توان به مشاغلی چون ادمین سایت‌ها یا شبکه‌های مجازی، دیجیتال مارکتینگ، ترجمه متون خارجی به فارسی، انجام معاملات در بازارهایی چون بورس، فارکس، ارز دیجیتال، تولید محتوا به اشکال مختلف متنی، صوتی و تصویری، آشپزی و طراحی نرم افزار اشاره کرد.

سخن پایانی
البته باید به این نکته نیز توجه داشت که بسیاری از مشاغل نوظهور خانگی قبلا نیز وجود داشتند، اما به شکل سنتی یعنی در محل کار انجام می‌شدند، اما اکنون بعضی از این مشاغل همچون طراحی نرم‌افزار در خانه نیز قابل انجام است.

منبع: شغل های نوظهور ایران و جهان را بشناسیم

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,شغل های نوظهور خانگی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 11:59

دلایل استرس در محیط کار کدامند؟
به طور کلی انواع استرس شغلی، ناشی از دلایل مختلف فردی و گروهی در محیط کار می‌شود. همان‌طور که گفته شد، برای هر فرد نیز متفاوت است.

مطلب مرتبط: منظور از استرس کاری چیست؟ دلایل آن کدام اند؟

به عنوان مثال از دلایل شایع استرس در محیط کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ترس از اخراج شدن
  2. عدم کنترل نحوه انجام کار
  3. فشار ناشی از انجام کار در سطح مطلوب و تمام وقت

  1. فشار برای برآورده کردن انتظارات اضافی جهت کسب رضایت شغلی
  2. اضافه کاری بیشتر با توجه به کمبود کارکنان
  3. سخت گیری بیش از حد مدیران

سخن پایانی
علاوه بر موارد فوق، دلایل بسیار دیگری وجود دارد که استرس در محیط کار از آن‌ها ناشی می‌شود. به عنوان مثال مشکلات خانوادگی، مالی، ترس از آینده و کم خوابی نیز نمونه‌هایی از دلایل استرس کاری هستند.

شما می توانید برای کاهش استرس کاری و پیدا کردن شغل مناسب به کاریابی مجازی مراجعه نمایید.

منبع: بررسی دلایل استرس کاری و مدیریت آن

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استرس کاری, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 12:30

دورکاری در منزل
آنچه در جامعه شناخته می‌شود این است که در دورکاری، کارمندان کارهایی که می‌تواند بر بستر اینترنت انجام شود را از منزل خود انجام می‌دهند.

مطلب مرتبط: دورکاری چیست و استقبال از آن چقدر است؟

اما عبارت کار در منزل می‌تواند حیطه وسیع‌تری را در بربگیرد. کار در منزل می‌تواند به‌صورت تولید یک محصول در منزل و ارائه آن به کارفرما باشد. بسیاری از محصولات هنری که به‌صورت دستی تولید می‌شوند در این دسته قرار می‌گیرند.

شما می توانید آگهی های استخدام دورکاری را در کاریابی های مجازی مشاهده نمایید.

گاهی کارفرما سفارش ساخت محصولی را به افراد می‌دهد و پس از دریافت آن‌ها، تسویه می‌کند. از این دسته می‌توان به کارهای خیاطی، بافتنی‌ها، عروسک‌سازی، نقاشی و موارد مشابه اشاره کرد.

برای مشاهده آگهی های استخدام خیاط و چرخکار کلیک کنید.

ممکن است مواد اولیه قبل از کار تحویل داده شود یا هزینه پس از اتمام آن تسویه گردد. اصطلاح کار در منزل می‌تواند علاوه بر مواردی که قبلاً بیان کردیم شامل چندین مواردی نیز باشد.

منبع: دورکاری چیست؟ بررسی مزایا و معایب دورکاری

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام دورکاری,دورکاری, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 12:40

تا اینجا ما تمامی مشاغل و حوزه‌ها را در سطح جهانی بررسی کردیم. اما تکلیف مشاغل پردرآمد داخلی چه می‌شود؟

مطلب مرتبط: لیست شغل های پردرآمد دنیا

پردرآمد ترین مشاغل در ایران کدامند؟
اجازه دهید نگاهی به لیست پردرآمدترین شغل‌ های ایران در سال 1400 بیندازیم:

  • سالن‌ های زیبایی و آرایشگری:

همان طور که می‌بینید یکی دیگر از این موارد هم مرتبط با صنعت زیبایی است. از آرایش و گریم گرفته تا کاشت ناخن، پاکسازی، رنگ و لایت و … همگی در حال حاضر از محبوب‌ترین خدمات کشورمان هستند و متقاضیان بسیاری هم دارند.

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام آرایشگر کلیک نمایید.

اگر که بتوانید در این مسیر مشتریان همیشگی خودتان را داشته باشید می‌توانید یک درآمد چشمگیر از این حرفه بدست بیاورید.

  • بازاریابی:

از دیگر مشاغل پردرآمد ایران می‌توانیم به بازاریابی اشاره کنیم. از بازاریابی تلفنی گرفته تا بازاریابی حضوری، فرقی نمی‌کند. مهم این است که شما بتوانید با دانش و هنر تعامل خودتان فروش محصولات و خدمات یک مجموعه را افزایش دهید.

مطلب مرتبط: چگونه یک بازاریاب تلفنی استخدام کنیم

منبع: لیست مشاغل پردرآمد ایران و جهان در سال 2021

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,شغل پردرآمد, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 12:17